onsdag 26. august 2009

Strykemerker

Har funnet ut hvordan jeg lager flotte strykemerker! Jeg finner motiver jeg liker på Google eller bruker bilder jeg har. Kan godt tenke meg å selge disse for en billig penge - la oss si 35 kroner for A5 størrelse og 60 for et helt A4 ark. Da kan du faktisk få 2 eller 4 strykemerker på en side alt ettersom hvor store de er. Skrift kan du også få. Jeg har forsket litt på datamaskinen og funnet ut hvordan jeg speilvender. Kjøpte A5 størrelse i en butikk forleden og ga 89 kroner. Det går også an å lage strykebilder av bilder du har. F.eks bilder av barna. Lag en pute i julepresang med barnebarn til besteforeldrene kanskje. Mulighetene er uendelige. Ellers kan du lage dette selv. Du får kjøpt strykeark hos Claes Olsson, men da må du ha fargeskriver. Ikke laserskriver.

1 kommentar:

  1. Ser det er lenge siden dette ble lagt ut, men pytt la gå :)
    Selger du fortsatt? Kan man sende deg et motiv man ønsker på et strykemerke? :)

    SvarSlett